You are currently viewing TO READ or not TO READ ? ΕΘΝΙΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

TO READ or not TO READ ? ΕΘΝΙΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Στις 2 Σεπτεμβρίου 2022 απονεμήθηκε στο σχολείο μας, στην εκπαιδευτικό κ. Βασιλική Παπαϊωάννου και στους μαθητές της Β Λυκείου (2021-22) που συμμετείχαν στο πρόγραμμα eTwinning με τίτλο: «TO READ or not TO READ» ετικέτα ποιότητας (QUALITY LABEL) από τη Εθνική Υπηρεσία eTwinning.

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν αλφαβητικά οι μαθητές:

Μάγγα Άννα

Πίσπα Ιωάννα

Στεργιούλα Ιωάννα

Στεργιούλα Μαρία

Στεφάνοβιτς Ρέα

Σιόντη Βασιλική

Τριανταφύλλου Νεκτάριος

Λίγα λόγια για το πρόγραμμα:

Οι παραπάνω μαθητές της Β Λυκείου (2021-22) συνεργάστηκαν σύγχρονα και ασύγχρονα με μαθητές των Λυκείων:

Gimnazija “Stevan Jakovljevi?” Vlasotince, Serbia

Karasu Atat?rk Anadolu Lisesi, Turkey

L?leburgaz Ramazan Yaman Fen Lisesi, L?leburgaz, Turkey

Σχεδιάστηκαν και συνεργατικά και διακρατικά υλοποιήθηκαν δραστηριότητες  οι οποίες σχετίζονται με την λογοτεχνία και τη φιλαγνωσία μέσω εργαλείων ΤΠΕ. Τα λογοτεχνικά είδη με τα οποία εξοικειώθηκαν οι μαθητές και πάνω στα οποία δούλεψαν ήταν το «If» poem (by Rudyard Kipling), Romeo and Juliet (by William Shakespeare), Sherlock Holmes (A Case of Identity by Sir Arthur Conan Doyle), Pride and Prejudice (by Jane Austen). Οι μαθητές έπαιξαν παιχνίδια διαδικτυακά, ψήφισαν το καλύτερο απόφθεγμα, έμαθαν να φτιάχνουν ηλεκτρονικά περιοδικά και να γράφουν σε συνεργατικές πλατφόρμες, εργαλεία και τοίχους. Βρήκαν memes, έφτιαξαν δικά τους, σχεδίασαν πρόσκληση γάμου Βικτωριανής εποχής, έγραψαν γράμματα, έμαθαν για Bookbento, και απέκτησαν δεξιότητες προφορικού λόγου σε διακρατικές παρουσιάσεις της ομαδικής δουλειάς τους. Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί αξιολόγησαν το έργο και αυτοαξιολογήθηκαν προκειμένου να αναπτύξουν περισσότερο την κριτική τους ικανότητα και τις γνώσεις τους ως προς το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός έργου.

Final video of the project: