You are currently viewing Let?s Talk about European Cultures ? ΕΘΝΙΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (2021-22)

Let?s Talk about European Cultures ? ΕΘΝΙΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (2021-22)

Στις 9 Σεπτεμβρίου 2022 απονεμήθηκε στο σχολείο μας (1o Πειραματικό Λύκειο Λάρισας), στους  εκπαιδευτικούς κ. Βασιλική Παπαϊωάννου (Αγγλικής φιλολογίας) και κ. Γιακοβή Δημήτρη (Πληροφορικό) και στους μαθητές της Α’ Λυκείου (2021-22) που συμμετείχαν στο πρόγραμμα eTwinning με τίτλο: «Let?s Talk about European Cultures» ετικέτα ποιότητας (QUALITY LABEL) από τη Εθνική Υπηρεσία eTwinning.

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν αλφαβητικά οι μαθητές:

Αχυροπούλου Αθανασία

Γάτου Ηλέκτρα

Κοκκίνης Φίλιππος

Παυλίδης Ιωάννης

Σπύρου Κωνσταντίνα

Τσάτσα Άννα

Τσιουμάνη Δήμητρα

Τσιώνα Ηρώ

Λίγα λόγια για το πρόγραμμα:

Οι παρακάτω εκπαιδευτικοί

 και οι μαθητές της Α Λυκείου (2021-22) συνεργάστηκαν σύγχρονα και ασύγχρονα με μαθητές των Λυκείων:

  1. Amiens, France, Lyc?e Robert de Luzarches
  2. Dob?ejovice, Czech RepublicZ?kladn? ?kola Navis
  3. Lilienfeld, AustriaBG/BRG Lilienfeld

Οι μαθητές της Α Λυκείου (2021-22) επικοινώνησαν με μαθητές από την Τσεχία,  τη Γαλλία και την Αυστρία μέσω του twinspace (chat room, forums), αλλά και μέσω άλλων ΜΚΔ και πλατφορμών, ανταλλάσσοντας στοιχεία για τον τρόπο ζωής, την κουλτούρα και την εκπαίδευση στην κάθε χώρα.

Υλοποιήθηκαν καθοδηγούμενες συναντήσεις ασύγχρονες (forum) και σύγχρονες (chat, zoom και Microsoft Teams) προκειμένου να ενθαρρυνθούν οι μαθητές να κάνουν νέες φιλίες. Δημιουργούνταν διαφορετικές, μικρές εθνικές αλλά και διεθνείς ομάδες συνεργασίας για την υλοποίηση δραστηριοτήτων κάθε μήνα. Στις δραστηριότητες Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου (δημιουργία συνεργατικού χάρτη και οργάνωση ταξιδιού στην Ευρώπη) τέθηκαν κριτήρια με βάση τα οποία η επιτροπή των εκπαιδευτικών επέλεξε το καλύτερο τελικό προϊόν.

Δύο από τα σχολεία (Γαλλία και Αυστρία) κατάφεραν μέσα σε συνθήκες covid να σχεδιάσουν δραστηριότητες και να τις υλοποιήσουν διά ζώσης στη Γαλλία, το Μάιο 2022.  Το γεγονός έδωσε ακόμη μεγαλύτερη ώθηση στη συνεργασία των μαθητών σε όλη τη διάρκεια του έργου και τα ενθουσίασε σε πολύ μεγάλο βαθμό!

Όλες οι δραστηριότητες ήταν καθοδηγούμενες, κυρίως ομαδικές και περιελάμβαναν ανάρτηση στο twinspace ενός τελικού προϊόντος με χρήση συνεργατικών εργαλείων ΤΠΕ. Χρησιμοποιήθηκε μια μεγάλη γκάμα δωρεάν εργαλείων και οι μαθητές έμαθαν να φτιάχνουν posters, συννεφόλεξα, βίντεο, συνεργατικές παρουσιάσεις, e-books, συνεργατικούς χάρτες και padlet. Τέλος, παρουσίασαν τα αποτελέσματα του πρότζεκτ στην τάξη τους (Α Λυκείου) και στους εκπαιδευτικούς του σχολείου τους πριν τη λήξη του σχολικού έτους. 

Το πρόγραμμα υλοποιούνταν με την έγκριση των γονέων εκτός σχολικού ωραρίου και μαθητές και εκπαιδευτικοί αφιέρωναν τον ελεύθερο χρόνο τους για την υλοποίηση των δράσεων!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους βοήθησαν στο πρόγραμμα και το στήριξαν!

Βασιλική Παπαϊωάννου, κλ. ΠΕ06

Δημήτρης Γιακοβής, ΚΛ. ΠΕ 86